Stii exact ce anume vrei sa obtii cu campania?
Cate vazari vrei sa faci intr-o luna? Vrei mai multe apeluri telefonice? Inregistrari la newsletter sau vanzari direct din site? Aceste lucruri influenteaza mult campania de promovare si trebuie stabilite de la inceput.
Aceasta este baza campaniei si punctul de pornire al campaniei. Cu atentie, trebuie alese cuvintele cheie care sunt cel mai des utilizate de potentiali clienti pentru a gasi produsul, serviciul sau campania ta.
Ai reusit sa aduci un potential client pe site-ul tau, ce se intampla mai departe?
In timpul cercetarii studiem concurenta ta si stabilim cum poti sa vi cu ceva in plus, unic sau mai bun. Aceasta pagina trebuie sa prezinte o oferta irezistibila si trebuie sa fie punctul tau forte pentru a avea cea mai mare sansa de a transforma click-ul intr-o reclama!
Reclama pe Google aduce beneficii majoore companiei si are avantajul ca poti alege cat vrei sa platesti pentru fiecare click
Cel mai utilizat motor de cautare de pe internet. Este cel mai bun loc unde poti sa faci campanii pentru cuvinte cheie.
Cuvintele cheie sun baza campaniei tale pe internet. Aceste trebuie alese cu atentie dupa o cercetare amanuntita
Ai raport zilnic, saptamanal si lunar cu rezultatul reclamelor tale pe Google
Stabilim impreuna care sunt competitorii tai, ce ofera ei, care este segmentul de piata potrivit si cum poti sa aduci in plus factorul determinant pentru a face vanzari.
Unul dintre avantaje este modernizarea site-ului curent. Stiind ca vrei sa investesti bani intr-o campanie de promovare doresti sa iti imbunatesti aspectul site-ului pe care il ai. Clientii sunt pretentiosi si pentru fiecare imaginea site-ului pe care il viziteaza conteaza foarte mult!r
Cand construiesti o campanie noua de promovare pe Google, identificarea competitorilor te ajuta sa elimini mult din riscul unei posibile esuari. Competitorii care fac campanii de luni sau probabil chiar de ani de zile au deja experienta in modul de a creea campanii de succes. Design-ul site-urilor a fost mult imbunatatit si practic au facut o parte din cercetarea si dezvoltarea de care tu ai nevoie.
Stii exact care sunt clientii tai? Cum cumpara produsul tau? Daca comanda online sau suna ? O data cu pregatirea unei campanii de promovare pe Google aflii mai multe despre comportamentul clientilor tai in mediul online.